miércoles, 9 de diciembre de 2020

Sus allegados

Es domingo 6 de diciembre y disponiéndome a redactar las líneas que tiene ante sus ojos me debato entre escribir sobre los Presupuestos, los allegados de nuestras cenas navideñas, u otros temas de actualidad. Pero siendo el día en que deberíamos celebrar y no solo conmemorar los 42 años de nuestra Constitución, ya he disipado las posibles dudas. 

Trataré de expresar mis profundas convicciones y los sentimientos provocados por el ruido y el ambiente que rodea lo que debería ser una efeméride festiva, alegre y cordial entre todos los españoles, pero que en la actual situación sanitaria y política nos muestra una cara bien diferente. La sanitaria derivada en social y económica nos ha sumergido en un periodo prolongado de turbulencias, lo contrario a la necesaria estabilidad que favorece las inversiones, el turismo o la necesaria confianza en la política de Estado, por no hablar de la vida diaria de todos nosotros.

Por ello quizás este año más que los anteriores sea necesario reafirmar el compromiso de todos en defensa del pacto constitucional vigente desde 1978, defender el instrumento que ha garantizado derechos y libertades, un sistema político de los más descentralizados del mundo y el derecho a conocer y utilizar nuestra lengua común, el español. Más necesaria que nunca su defensa ante aquellos que la cuestionan con falsos mitos por “vieja”. Más necesario que en años anteriores porque ahora algunos de los que la cuestionan lo hacen desde dentro, desde los sillones del Consejo de Ministros.

Hay voces oficiales que consideran “agotadas” las instituciones del 78, que promueven un nuevo proceso constituyente, que afirman que la “tercera república llegará más pronto que tarde”, que rechazan la monarquía parlamentaria, que consideran que pensando así deben formar parte de la renovación del poder judicial, que pretenden modificar el Código Penal para facilitar la excarcelación de los políticos catalanes presos, o que han dicho en este día que “el mejor homenaje que se puede hacer hoy a los héroes y heroínas de la patria es aspirar a otra República”.

Este domingo no hubo la tradicional celebración ni en Lugo ni otros lugares porque se ve que podemos juntarnos en un supermercado pero no en la sede de la Subdelegación del Gobierno. No la hubo porque están por la labor de desmontar la Constitución desde el poder mediante la aprobación de sucesivas Leyes y Decretos que poco a poco la vacían de contenido.

Ahora sólo les queda franquear el último muro, el del Tribunal Constitucional, para dejarla sin efecto y después tratar de derribar la Jefatura del Estado, objetivo señalado reiteradamente y, a este paso, cada día más cercano.

Lo gravísimo y de lo que muchos españoles no acaban de darse cuenta, abducidos por la abundante propaganda gubernamental, es de que los que hoy dirigen estas maniobras son el presidente del gobierno y sus “allegados”. Aquí no hay duda de a quienes nos referimos por “allegados”. Como nos ha dicho la Vicepresidenta Calvo “allegados son aquellos que están en tu vida”. Nos queda claro, ya sabemos quienes son los allegados de Sánchez, los que están en su vida. Y siendo sus allegados, lamentablemente, por imposición, también los nuestros.


Os seus achegados

É domingo 6 de decembro e dispoñéndome a redactar as liñas que ten fronte os seus ollos debátome entre escribir sobre os Orzamentos, os achegados das nosas ceas do Nadal, ou outros temas de actualidade. Pero sendo o día en que deberiamos celebrar e non só conmemorar os 42 anos da nosa Constitución, xa disipei as posibles dúbidas.

Tratarei de expresar as miñas profundas conviccións e os sentimentos provocados polo ruído e o ambiente que rodea o que debería ser unha efeméride festiva, alegre e cordial entre todos os españois, pero que na actual situación sanitaria e política móstranos unha cara ben diferente. A sanitaria derivada en social e económica mergullounos nun período prolongado de turbulencias, o contrario á necesaria estabilidade que favorece os investimentos, o turismo ou a necesaria confianza na política de Estado, por non falar da vida diaria de todos nós.

Por iso quizais este ano máis que os anteriores sexa necesario reafirmar o compromiso de todos en defensa do pacto constitucional vixente desde 1978, defender o instrumento que garantiu dereitos e liberdades, un sistema político dos máis descentralizados do mundo e o dereito para coñecer e utilizar a nosa lingua común, o español. Máis necesaria que nunca o seu defensa #ante aqueles que a cuestionan con falsos mitos por “vella”. Máis necesario que en anos anteriores porque agora algúns dos que a cuestionan fano desde dentro, desde as cadeiras de brazos do Consello de Ministros.

Hai voces oficiais que consideran “esgotadas” as institucións do 78, que promoven un novo proceso constituínte, que afirman que a “terceira república chegará máis pronto que tarde”, que rexeitan a monarquía parlamentaria, que consideran que pensando así deben formar parte da renovación do poder xudicial, que pretenden modificar o Código penal para facilitar a excarceración dos políticos cataláns presos, ou que dixeron neste día que “a mellor homenaxe que se pode facer hoxe aos heroes e heroínas da patria é aspirar a outra República”.

Este domingo non houbo a tradicional celebración nin en Lugo nin outros lugares porque se ve que podemos xuntarnos nun supermercado pero non na sede da Subdelegación do Goberno. Non a houbo porque están polo labor de desmontar a Constitución desde o poder mediante a aprobación de sucesivas Leis e Decretos que aos poucos a baleiran de contido.

Agora só queda franquear o último muro, o do Tribunal Constitucional, para deixala sen efecto e despois tratar de derrubar a Xefatura do Estado, obxectivo sinalado reiteradamente e, a este paso, cada día máis próximo.

O  gravísimo e do que moitos españois non acaban de darse conta, abducidos pola abundante propaganda gobernamental, é de que os que hoxe dirixen estas manobras son o presidente do goberno e os seus “achegados”. Aquí non hai dúbida da quen nos refiro por “achegados”. Como nos dixo a Vicepresidenta Calvo “achegados son aqueles que están na túa vida”. Quédanos claro, xa sabemos quen é os achegados de Sánchez, os que están na súa vida. E sendo os seus achegados, lamentablemente, por imposición, tamén os nosos.

0 comentarios: